< Tagasi
Treener soovitab

Treener soovitab

Eilin: “Suutsin poolmaratoni läbida kordagi kõndimata”

28.02.2020

Eelmisel aastal kirjutasime sellest, kuidas Eilini suhe trenniga oli enne personaaltreener Kadi juurde tulemist täiesti null. Eilin võttis ennast treeneri abiga kätte ning tema 2019. aasta eesmärgiks oli osaleda erinevatel jooksudel ja joosta ära ka poolmaraton. Täpselt seda ta sügisel tegigi! Kui ka sinu 2020. aasta eesmärkide hulka kuulub mõne pikema jooksu läbimine, saad ehk Eilini kogemusest inspiratsiooni ja motivatsiooni juurde.

Poolmaraton 21.1km oli kõige parem jooks siiani

Panime algselt ajaks 2.20 aga suutsime joosta ajaga 2.18. Minu jaoks oli see jooks täielik eneseületamine. Panin enda jaoks paika, et jooksen 10km nii, et üldse enne ei kõnni aga… See 10km läks nii kiiresti, et hakkasin kogu aeg edasi lükkama kõndimist kuni lõpuks suutsin ilma kordagi kõndimata läbida 21.1km! Selle üle olen kõige uhkem.

Poolmaratoni lõpp oli raske. Korra tundsin, et annan alla, aga minu suur motivaator Kadi ja minu kallis abikaasa, kes terve aja sõitis tõukerattaga meiega kaasa, suutsid mind innustada korralikult lõpetama.

Kartsin peale jooksu veidi valutavaid liigeseid ja eriti enda selja pärast, aga õnneks ühtegi uut valu ei tulnud. Jalgade lihasvalu on normaalne pärast nii pikka maad. Enne jooksu ja nüüd edaspidi käin paari nädala tagant füsioteraapias Raiko Karpovi juures, kes aitab mind venituste ja seljavaludega.

See tunne, kui ületasime finiši, oli lihtsalt uskumatu! See tunne, et ma suutsin seda! Pärast nii pikka tööd ja hiljem kodus kui sain aru, et tegelikult olen veel rohkemaks võimeline, see on imeline tunne mille nimel jätkan samas vaimus ja kindlasti alati koos Kadiga.

Treener Kadi on Eilini üle väga uhke

Eilin pidas selle jooksu vastu paremini kui eales oleksin arvanud. Ma olin 200% kindel, et ta teeb selle edukalt ära, aga et ta isegi ühtegi korda ei kõnni selle 21km jooksul… müts maha, pole midagi öelda. Iga korraga näen aina rohkem, mida treening inimesega teha võib ja seda on ilus vaadata. Mul on äärmiselt hea meel selle kõige juures asjaosaline olla ja usun, et Eilin üllatab veel kõiki.

10km jooks oli pärast poolmaratoni kerge

Tartu 10km jooksul tuli ajaks 57 minutit. Suutsin enda aega parandada tervelt 7 minutit. Ikka ja jälle koos Kadiga! 10km tundus sel korral väga lühike maa, sest eelnevalt olime värskelt läbinud poolmaratoni.

See jooks oli minu jaoks kõige kergem nii füüsiliselt kui emotsionaalselt. Kui ma muidu olen suhteliselt vaikne või noh, me naerame, et alati enne jooksu lähen mina “lukku” ja ei suhtle kellegagi, siis sel korral nii ei olnud. Esimene jooks, kus järgmisel päeval alaselg ei valutanud, mis on juba väga positiivne minu jaoks. See tähendab, et Kadi abi ja juhendamisega olen suutnud enda lihased tugevamaks treenida.

2020. aasta uus siht on läbida Tallinna Maraton ehk 42km. Usun, et saame sellega hakkama!

Loodan, et saan enda teekonnaga kellelegi abiks olla ja motiveerin ka teisi tervislikuma eluviisi suunas liikuma!

Kõik postitused