Rühmatreeningud

Rühmatreeningud on lihtsaim viis treeningutega alustamiseks, kuid sageli tekib küsimus, milline treening valida? Golden Club Rotermanni treeningplaanist leiad esialgu kümmekond erinevat rühmatreeningut. Oleme treeningud seadnud gruppidesse, et aidata paremini mõista, mis peitub treeningnimetuse taga, aitamaks saavutada soovitud treeningeesmärke ning lihtsustada sobiva treeningu valimist. Klubis on 1 rühmatreeningute saal ning funktsionaaltreeningala jõusaalis, kus viiakse läbi ka grupitreeninguid.

Kõik meie treeningud sobivad nii algajatele, taasalustajatele kui edasijõudnutele. Informeeri oma treenituse ning erisuste osas treenerit, kes saab pakkuda Sinule sobivaid harjutusi. Golden Clubi rühmatreeningutes saab osaleda maksimaalselt 12 inimest, mis annab treenerile võimaluse personaalselt läheneda.

Ootame rühmatreeningutesse ka mehi – soovitav on oma  treeningplaan mitmekesisena hoida. Golden Clubi professionaalsed treenerid on alati abivalmis ja vajadusel näitamas alternatiivseid võimalusi. Unistused, mida unistame üksinda, jäävadki unistuseks. Unistused, mida unistame koos, saavad reaalsuseks!

LIHASVASTUPIDAVUSTREENINGUD

Treeningute eesmärk on suurendada lihasvastupidavust. Treeningutes ei tehta keerulisi sammukombinatsioone.

BODYPUMP®
BodyFit
Kõht/Selg/Tuhar
Jõusaali ABC
Arm Day
Leg Day

KARDIO- JA LIHASTREENINGUD

Treeningutes arendatakse nii lihasvastupidavust kui aeroobset võimekust.

Ringtreening
HIIT intervalltreening
BodyFit
Morning Escape
Functional Round
YogaFunc

KEHA JA MEELE TREENINGUD 

Treeningud toimuvad rahulikus tempos. Treeningute eesmärk on arendada liikuvust, painduvust ja tasakaalu. Lisaks füüsilisele koormusele arendavad treeningud vaimset keskendusmist.

YogaFlow
BODYBALANCE®
Pilates
Hatha Yoga
BodyBallet
EnergyFlow

Palume rühmatreeningusse eelnevalt registreerida läbi kodulehe või kirjutades aadressile rotermanni@goldenclub.ee.