1. juuli
Blogi
Fitness
Kuidas sa ennast tunned?

Tegemist ei ole järjekordse hooajalise üleskutsega tulla trenni, teha just neid harjutusi, sest nii jõuad veel paar kilo kaotada ja kõhulihased tugevaks treenida. Samuti ei ole see heietamine, et kuidas on lood aastavahetusel kirja pandud eesmärkide täitmisega.

Seekord tahaksin panna sind, kallis lugeja, mõtlema, kuidas sa ennast tunned? Kuidas sa tahaksid ennast tunda? Sinu enda ainulaadses kehas. Ja seda mitte ainult suvel, vaid ka uue sügise-talve-kevade saabudes.

Kas sul on piisavalt jõudu ja energiat, et veeta toredal lainel päev hommikust õhtuni?

Kui vastuseks on ei või kui tunned, et mingi hetk saab jaks otsa, siis on aeg oma tavapärane graafik üle vaadata ja viia sisse muudatused.

Päevas on jätkuvalt kõigest 24 tundi, mille tänapäeva tegusas maailmas peame väga targalt ja hoolega läbimõeldult ära kasutama. Tuletan ka seda meelde, et nii mind ja sind kui sinu partnerit-sõpra-kolleegi jne on ainult üks. Ja meie tervis ja heaolu peavad olema number üks prioriteet.

Sinu võimuses on võtta vastu otsus, et sina oled oluline!

Teadvusta, et sinu füüsiline ning vaimne heaolu on sinu vastutada ja mõjutab sind ümbritsevaid inimesi, otseselt ja kaudselt.

Meie mõtted, nagu ka tunded, tulevad ja lähevad, kuid me saame oma mõtteid suunata! Ajul ei ole vahet, kas tegemist on füüsiliselt katsutava reaalsusega või väljamõeldud illusiooniga. Ta reageerib vastavalt sellele ja saadab kehasse aistingud ning seeläbi loob meie enesetunde.

Kuidas luua parem enesetunne?

  • Püüa vähendada piiranguid. Kui sead endale piirangud, siis kipub aju nendest kinni haarama ning kinnisideeks võtma.
  • Keskendu sellele, mis on sul praegu olemas, mida sa oled võimeline korda saatma, mis on hästi.
  • Ole avatud küsimustele mis ja kuidas saaks olla parem?
  • Toida oma keha sobiva ja täisväärtusliku toiduga.
  • Liiguta ja treeni regulaarselt ning piisava koormusega.
  • Kvaliteetne ja piisav uni on oluline.
  • Võta enda jaoks aega ja päriselt puhka.

Suunan oma kliente otsima fikseeritud eesmärgist (näiteks kindel kuupäev, aastaaeg, kaalunumber vms) teistsuguseid eesmärke, nagu vastu vaatav (üldine!) peegelpilt, jõudlus igapäevastes toimetustes, energiatase.

Seega, veel jõuab mõtestada enda jaoks lahti, miks me midagi teeme (või ei tee).