Rühmatreeningud

Golden Clubi treeningplaanist leiad erinevaid rühmatreeninguid igale maitsele. Oleme treeningud seadnud gruppidesse, et aidata paremini mõista, mis peitub nimetuse taga. Sobiva treeningstiili valimise lihtsustamiseks oleme kindlasse gruppi kuuluvad treeningud värvinud tunniplaanis ühte värvi.

Vaata kindlat treeningute gruppi:

Kõik Golden Clubi treeningud sobivad nii algajatele, taasalustajatele kui edasijõudnutele. Lisaks ootame treeningutesse ka mehi – treeningplaan on soovituslik mitmekülgsena hoida! Meie professionaalsed treenerid on alati abivalmis ja vajadusel näitavad alternatiivseid võimalusi.

Vaata tunniplaani ja registreeri treeningusse!

Lihasvastupidavustreeningud

BodyFit

Treening algab lühikese soojendusosaga, millele järgneb intensiivsem osa, kus aeroobne treening vaheldub erinevate funktsionaalsete harjutustega. Koormust saavad peamiselt suuremad lihasgrupid. Tunni teises osas keskendutakse kõhulihaste treenimisele. Tund lõppeb venitusega.

Treenerid: Tuuli Jürgens

Core&Tone

Kogu keha treening, mille käigus viiakse läbi nii jõu- kui ka pulssi tõstvaid harjutusi ning erilist rõhku pööratakse kerelihaste treenimisele. Tunnis keskendutakse tavapärasest enam õigele sooritustehnikale ning tunni ülesehitus põhineb personaaltreeningule sarnasel vormil.

Treenerid: Ave LaoJaanika Tammearu,  Laura Luhari, Mirjam Lehismets, Teele Triinu Jäär

EasyFit

Lihtsale soojendusosale järgneb põhisammudest koosnev aeroobne osa ning sellele omakorda lihastreening kõikidele suurematele lihasgruppidele. Tunni lõpetab venitusosa. Tund on rahulik ning sobib hästi algajatele või pikemat trennipausi pidanud klientidele. Kasutatakse erinevaid abivahendeid (hantlid, stepipingid, pallid jne).

Treenerid: Enn Meiesaar

GymFit

Jõusaalis toimuv lihastreening, mis võimaldab (aga ei kohusta!) kasutada suuremaid raskuseid! Treeningu käigus kasutatakse nii masinaid kui vabasid raskuseid (kangid, hantlid).

Soojenduseks on “mobility” liikuvusulatust parandavad ja kere aktivatsioonharjutused, mis valmistavad liigesed ja keha treeninguks ette. Liikuvusharjutused aitavad pinges/vigastatuid kohti kehas liikuvamaks, tugevamaks muuta.

Harjutuste valikul lähtutakse kogu kehale ühtlase koormuse andmisest. Keskendutakse korrektse tehnika omandamisele ja seeläbi enesekindluse tõstmisele ka iseseisvalt jõusaalis treenimiseks.

Soovituslik enne GymFit treeningute alustamist teha kehaanalüüs ning olles treeningutega järjepidev, näha reaalseid tulemusi!

Treenerid: Tatjana Jakovleva

Kõht/Selg/Tuhar

Tõhus lihastreening, kus keskendutakse eelkõige kerelihaste ja reite ning tuharate vormimisele. Treeningul kasutatakse erinevaid vahendeid (hantlid, kettad, stepipingid, kangid, pallid jne). Treening hoiab nimes mainitud kehaosad ilusas vormis.

Treenerid: Ave Lao, Jaanika TammearuJanika Koch-MäeOlga Grib, Teele Triinu Jäär

Kõhueri

30minutiline lihastreeningule suunatud tund, mis keskendub kere keskosa, kõhu- ja seljalihaste treenimisele. Tund algab lühikese soojendusega. Harjutusi sooritatakse nii oma keharaskusega kui erinevate treeningvahenditega. Tund lõppeb venitustega.

Treenerid: Ave LaoMirjam Lehismets

TotalBody

TotalBody ehk terve keha treening algab 5-10minutilise soojendusega. Treeningu põhiosas treenitakse abivahendeid kasutades kõiki lihaseid alates kätest kuni jalgadeni. Treeningu lõpetab venitus. Sobilik treening kõigile, kuna harjutuste raskustaset on võimalik muuta nii kergemaks kui raskemaks.

Treenerid: Janika Koch-Mäe, Kirke KirtRiina Suhotskaja.

Kardio- ja lihastreeningud

FatBurner

Tõeline rasvapõletustrenn, kus 45 minuti jooksul saab koormust nii südame-veresoonkond kui väiksemad ja suuremad lihasgrupid! Trenn sisaldab lihtsamaid liikumisi ja hantlitega lihastreeningut.

Treenerid: Janika Koch-Mäe

Grip

Väljakutsuv ja lõbus jõutreening kogu kehale, kus peamise abivahendina kasutatakse kangi ning erinevaid raskuseid. Ülimalt efektiivne rühmatreening lihasjõu arendamiseks ning enda jaoks suurepärase füüsilise vormi saavutamiseks.

Treenerid: Ave Lao, Janika Koch-Mäe, Kerli Hansen

Ringtreening

Paika on pandud erinevad “jaamad” ning igas jaamas on kindel harjutus. Suurem osa harjutusi sooritatakse oma keha raskusega ja valik on väga mitmekülgne. Harjutuste sooritamise tempo ja raskusastme saab iga osaleja ise valida.

Treenerid: Ave Lao, Jaanika Tammearu, Kirke Kirt, Laura Luhari, Mariita Mattiisen, Mirjam Lehismets, Olivia Hermlin, Rasmus Juhanson, Susan Keedus

SuperCore

Endine Rock’n’Core on uue nimega SuperCore. Intensiivne treening ägeda muusika saatel tugevdamaks kere keskosa lihaseid. Saad hüpata, pulssi ja raskust tõsta ning teistmoodi kerelihaseid treenida. Treenime kõiki lihasgruppe, tugevdades nii üla- kui ka alakeha lihaseid, tagades nii keha harmoonilise arengu.

Treenerid: Maarja Gawley

Keha ja meele treeningud

BodyArt

Holistiline treening, mis baseerub viiel hiina meditsiini elemendil. Elemendid väljenduvad treeningus energiafaaside ehk treeningosadena ja harjutused järgivad yin ja yang tasakaalu printsiipe. Omanäoline treeningkontseptsioon, kus harjutused on inspireeritud nii joogast, füsioteraapiast kui klassikalisest jõutreeningust ja kombinatsioonis hingamisega moodustavad nad tasakaalustava terviku. Väga hea treening seljavalude korral.

Treenerid: Jaanika Tammearu, Kristi Roosimägi

BodyBalance

Les Mills kontsepttund, mis tugineb jooga, tai-chi ja pilatese tehnikal. Treening arendab painduvust, tasakaalu ja keskendumisvõimet, parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Kontrollitud hingamine, keskendumine ja hoolikalt muusikasse sulanduvate venituste, liigutuste ja asendite seeriad moodustavad tervikliku treeningu, mille käigus saavutatakse harmooniline ja tasakaalustatud seisund.

Treenerid: Ave LaoJaanika TammearuKaili KuusikKristel Moorus

EnergyFlow

Treening põhineb lihtsatel tasakaalu-, jõu-, venitus- ja energeetilistel harjutustel. Lihastoonust ja energiataset tõstev treening on sobilik ka trennikogemust mitte omavale treenijale. Tunnis sooritatakse mantrate, aafrika trummimuusika ja teiste energeetiliselt laadivate muusikastiilide saatel ida- ja lääne treeningsüsteemide harjutusi, mis tekitavad kehas ja meeltes magususe tunde. EnergyFlow on kombineeritud süsteem, millesse kuuluvad hiina traditsioonilise võimlemise, yoga, shindo ja fitnessi harjutused. Trenni tulemusena saavad osalejad võimsa energialaengu!

Treenerid: Enn Meiesaar

FitZen

Fit tähistab sportlikku vormi ja tervislikku keha. Zen aga kulgemist hooliva ja positiivse maailmataju ning üleliigse välistamisega. Treeningus on kombineeritud harjutused nii joogast, tai chist kui pilatesest ja treenitakse nii vastupidavust kui painduvust. FitZen õpetab ja aitab keskenduda, arendab jõudu, painduvust ja tasakaalu, parandab rühti, tugevdab kere keskosa lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Oluline roll on hingamisel, tänu millele paraneb ka keskendumisvõime. Harjutusi sooritatakse ja erinevatesse asenditesse liigutakse rahulikus tempos, et jõuaksid harjutusest aru saada ja seda nautida.

Treenerid: Mailiis Tammeveski

Hatha Yoga

Kui ühendada silbid, “HA”, mis tähendab päikest ja “THA”, mis tähendab kuud, viitab sõna “HATHA” vastandite ühtsusele. Vastandlike jõudude kooskõlastamine on jooga üks tähtsamaid aspekte. Ühe joogatunni jooksul teeme reeglina 3-5 min hingamisharjutusi (Pranayama), 10 min soojendust “Päikese tervitus”, umbes 15 asendit (Asana) ning 3-5 min lõdvestust. Külastades regulaarselt joogatunde arendate te kehajõudu ja painduvust, õpite hingama koos liikumisega ning õpite tundma oma keha.

Treenerid: Anastassia Šorikov

Pilates

Kogu keha hõlmav treeningsüsteem, mille kolm peamist eesmärki on nõrkade lihaste tugevdamine, liikumise kvaliteedi parandamine ning õige hingamise õppimine. Pilates on tõhus treeningmeetod kõigile, kes soovivad säilitada head rühti, õiget kehahoiakut, suurendada painduvust või parandada sportlikke saavutusi. Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnud treenijale.

Pilatese treeninguid annab Golden Clubis treener Kaili Kuusik.

Shindo

Jaapanist pärit ravi- ja kehaharjutamise viis, mis rajaneb tuhandeid aastaid vanadele teadmistele ning põhineb tugevalt kõige uuematele teadmistele inimese anatoomiast ja füsioloogiast. Shindo võtetega saab saavutada keha ja meele tasakaalu, vabastades keha ja vaimu sinna kuhjunud füüsilistest- ning emotsionaalsetest pingetest. Shindo tasakaalustab keha energiaid. Mõnus treening tööpäeva lõppu!

Treener: Kristel Moorus

Stretching

Stretching ehk venitustund on suurepärane viis lõpetada või alustada päeva, et hoida keha liikuvana ning vähendada lihaste jäikust. Stretching sobib pärast kerget treeningut, aitab leevendada treeningujärgset pinget ja säilitada lihaste paindlikkust. Staatiline venitamine aitab lõdvestuda ja parandada keha üldist heaolu ning aitab vältida vigastusi.

Treenerid: Jaanika TammearuOlga Grib

Stretching, Balance & Mobility

Treening viiakse läbi ainult oma keha raskusega, põhinedes jooga, Animal Flow, Pilatese ja BodyBalleti liigutustel. Treening parandab tasakaalu, painduvust, koordinatsiooni ning suurendab liigeste liikuvuse amplituudi ja jõudu.

Treenerid: Olga Grib

Šivandada Yoga

ŠivanandaYoga on klassikaline Hatha Yoga Swami Šivananda traditsiooni järgi. Tunnis teeme hingamisharjutusi, “SuryaNamaskar” soojendust, keskmiselt 15 joogaasendit ja lõdvestust. Tund on piisavalt aktiivne ning arendab lihaste jõudu, selga ja keha painduvust. Tunni ülesehitus on iga kord sama, seega sobib treening hästi neile, kellele meeldib “rutiin” ja rahulik praktika. Samas Šivananda jooga praktikas kasutatakse 84 jooga asendit ja nende variatsioone, seega proovime iga kord ka midagi uut.

Treenerid: Anastassia Šorikov

Vinyasa Yoga

Voolav ning sujuv liikumine on liidetud teadliku hingamisega, kus ühest joogaasendist teise minnakse sisse- ja väljahingamiste rütmis. Selles tunnis koged nii tugevust, paindlikkust kui ka vastupidavust ning tood tähelepanu endasse ja enda tunnetusele. Sagedased Vinyasad hoiavad energiataseme kõrgel ja aitavad luua kergemat ning tugevamat keha ja puhtamat meelt.

Treenerid: Helina KallikormKristel Moorus, Teele Triinu Jäär

Yin Yoga

Yin joogas on ühendatud Hiina meditsiini meridiaanide (ehk energiakanali) teooria, meditatsioon ja jooga. Tund on rahulik ja tempo aeglane, ühte poosi hoitakse 3-5 minutit või kauem. Selline tehnika lõdvestab sügavalt keha, aitab suurendada painduvust ning leevendada stressi. Yin jooga poose tehakse üldiselt põrandal, mõned harjutused võivad olla rasked, aga samal ajal mugavad. Pärast tundi tunned end pingevabamalt, kergemalt ja lõdvestunumalt.

Treenerid: Teele Triinu Jäär

Yoga

Tunni tempo on rahulik ja sobib väga hästi algajatele joogasõpradele. Tunni ülesehitus aitab turvaliselt tutvust teha joogaga kuid pakub avastamisrõõmu ka edasijõudnutele. Teadlikkus hingamisest, kehahoiakust, erinevatest asenditest ja liikumisest ja teadlik lõdvestumine annavad võimaluse parandada oma füüsilist võimekust, maandada stressi ning parandada elukvaliteeti.

Treenerid: Kristel Moorus

Tantsulised treeningud

DanceFit

Erinevatel tantsustiilidel põhinev kerge ja keskmise koreograafiaga positiivse energialaenguga rühmatreening. Ühe tantsulise treeninguga põletame rohkelt kaloreid, sõltuvalt tantsutunni iseloomust, konkreetsest kavast või osaleja treenitusest. Treeningu teises osas on suurematele lihasgruppidele suunatud jõudu arendavad harjutused. Tund lõpeb energeetiliselt lõõgastavate venitusharjutustega.

Treener: Enn Meiesaar

Zumba

Tantsuline fitnesstreening, kus kasutatakse Ladina-Ameerika rütme ja elemente nagu reggaeton, salsa, merenque, cumbia jt. Tund on väga mitmekülgne ja emotsionaalne ning treeningul on ka teiste tantsustiilide mõjutusi. Zumba treening parandab kehalist vormi, hävitab stressihormoone, parandab rühti, suurendab erksust, tõstab lihaste toonust, kiirendab ainevahetust, arendab koordinatsiooni ja rütmitunnetust, vabastab loovust ja parandab enesetunnet nii füüsiliselt kui ka vaimselt. Tants teeb ilusaks ja õnnelikuks. Zumba on lõbus ja erinev kõigest, mida seni oled treeninguks pidanud.

Treener: Hedi Kuhlap

Eritreeningud

Emade-beebide treening

Beebi sünd muudab naise elukorraldust ning suurem osa tähelepanust saab endale uus ilmakodanik. Ühel ajahetkel tekib aga soov taas ka endale enam aega panustada. Treening on hea võimalus keha ja vaimu eest hoolitsemiseks.

Treeningu eesmärk on aidata emadel saavutada mõnusam enesetunne, parandada aeroobset võimet ning lihastoonust, suurem rõhk on kerelihaseid tugevdavatel harjutustel. Treening tehakse koos kuni 18-kuuse lapsega. Lapsega võimlemistundides osalemise tulemusel kontakteerub laps paremini, on rahulikum ja rõõmsam, vaimselt arenenum ja tervem.

Treeningud toimuvad teisipäeviti ja neljapäeviti kell 11:00-11:45 Golden Club Viimsis.
Ühekordne pääse on 13€ ja selle saab soetada enne treeningut klienditeenindusletist.
Registreerimiseks helista +372 680 68 66 või kirjuta viimsi@goldenclub.ee.

Emade-beebide treeninguid annab Golden Clubis treener ja kahe lapse ema Olga Grib.

„Olen kahe lapse ema. Esimese lapsega soovisin ise teada saada, kuidas võiks rasedana võimelda ja läbisin erinevaid koolitusi Tallinna Ülikoolis, sealhulgas “Beebide ja väikelaste võimlemine”. Olen juhendanud treeninguid lapseootel naistele, lisaks juhendan lihas- ja venitustreeninguid. Täna näen, et minu 2,5 ja 5aastased lapsed on tugeva immuunsusega, aktiivsed ja omavad väga head vastupidavust sportlikes tegevustes. Neile meeldib treenida ning on olemas teadmine, et liikumine võrdub tervis.“